تحت فشار

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ب.ظ

بانوی عکاس خسته مانند :/

هنوز هیچی نشده اول کاری باید کلی چیز میز بخرم! :|

خیلی زیاده چیزایی که میخوام هوا هم طبق معمول گرمه!

آفتاب شدیــــــــد که میسوزونه چشماتو..

وقتی هم میرسی خونه که دیگه جون نداری نمازتم باید بخونی..+ یه نماز آیات :/

من خیلی وقته نماز آیات نخوندم (ینی هیچ فاجعه ای رخ نداده) یادم رفته -ــــ-

اینجاست که فهمیدم من از اون فاجعه ی رخ نداده فاجعه ترم :/

باید دنبال لیست قیمت و مدل های دوربین بگردمو برم یه دوربین بگیرم خب همین باعث میشه

ذهنم درگیر باشه و تحت فشار باشم..

محل تحصیلاتمون قراره هفته دیگه عوض شه :/

امروزم یه سری از کتابارو بعد کلی انتظار به دستمون رسوندن :|

دیگه اینکه آخر این هفته هم عیده غدیره و طبق معمول باید بریم خونه مامانبزرگ!

امیدوارم هرچی که هست و نیست خدا خوبشو برام رقم بزنه چون خودم حس میکنم خیلی 

بهش علاقه دارم و دارم براش تلاش میکنم + اینکه خیلی براش هزینه میکنم!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶
sahar banoo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی